Volgers

zondag 20 mei 2012

Challenge #1: DT-call


Vandaag is het tijd voor de eerste challenge! Deze zal de tot 30 juni duren (i.p.v 1 week) omdat we op zoek zijn naar Design Team leden! Wil jij in het design team van ScrapKaartChallenges? Verwerk de onderstaande challenge dan in je kaart en win een plekje in het team!

Today it is time for the first challenge! This will be untill the 31st May  (instead of 1 week) because we are looking for Design Team Members! Would you like join the design team of ScrapKaartChallenges? Please join the following challenge and win a spot in the team!

Deze week is het een foto-challenge! Maak aan de hand van onderstaande foto een fantastische kaart en voeg je link toe!
Omdat het een DT-call is, moet je in het blogbericht ook iets over jezelf vertellen én waarom je graag in het DT-team zou willen komen.
Op 30 juni worden de 5 nieuwe DT'ers bekend gemaakt!

This week it's a photo challenge! Make a fantastich card with the hel of the following picture and add your link! Because it's a DT-call, you have to say something in the blog post about yourself and why you like to join the DT team.
On June 30nd, we'll announce the 5 new DT members!


Wat zie jij erin? Bruintinten? Vintage? Of iets heel anders? Verras ons met een prachtige kaart en win een plek in het design team van ScrapKaartChallenge!

What do you see it in this picture? Different colors of brown? Vintage? Or something else? Surprise us with a beautiful card and win a spot in the design team of Scrap Card Challenge!
Vanwege weinig belangstelling tot nu toe is de challenge met één maand verlengt. Hopelijk komen er nog meer inzendingen. Helpen jullie mee promoten?


Veel succes!
Good Luck!



19 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb meegedaan! :-)

    Groetjes, Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb mijn deelname geplaatst :D ik zou heel grag een plekje in het team willen...!

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk ik heb een creatie geplaatst.

    groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk, ik zie het via een ander blog net pas hoop dat ik nog op tijd een leuk kaartje kan insturen een plekje in het DT team zou geweldig zijn. een goede reden oom meer kaarten te maken en bloggen :)

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @patricia, ik heb de termijn verlengt, aangezien er nog maar 4 deelnemers zijn...dus doe vooral mee en hopelijk krijgen we volgende maand nog meer inzendingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi, haha ik gisteren hard aan het werk zie het vanmorgen dat er verlengd is ;) vanzelfsprekend natuurlijk ik hoop dat er nog meer inzendingen en leden bijkomen. Nou ik heb mijn creatie geplaatst.

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Viavia kwam ik op dit blog.
    Wat een leuke oproep.
    Ik wil zeker een opdracht insturen.
    Ik ga er van het weekend mee aan het werk en zal hem dan plaatsen.
    Ik heb al voor verschillende blogs iets ingestuurd voor een DT team.
    Dus wie weet lukt het nu.
    Succes met het blog!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk een nieuw challengeblog. Ben volger geworden, maar omdat ik mezelf niet geschikt vind als DT-lid (Jammer genoeg te weinig tijd om steeds iets aan te leveren als DT-er) maar doe straks wel graag mee met de challenges.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook een kaartje gemaakt. Ben benieuwd of hij in de smaak valt.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. vind de opdracht te moeilijk en doe dus niet mee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke opdracht met een kansje op een DT plekje!
    Ik ga vanavond eens een leuke kaart maken.
    Het idee zit al helemaal in mijn hoofd.

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi.

    Ik had deze uitdaging met DT call even gemist, en wil er toch nog graag even aan meedoen.
    Ik zie er vintage in, en op mijn blog met deze link heb ik een mooi vintage kaartje staan die ik doorgelinkt heb naar jullie.
    Daar vinden jullie ook wat meer informatie over wie ik ben, en nog meer vragen dan mag je me natuurlijk altijd mailen.

    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ga toch ook maar een gokje wagen.
    Het is vintage en bruin daar is wel wat leuks mee te doen.
    Ik kan niet doorlinken dus zt ik de link hierbij en ik heb het bericht weer naar jullie doorgelinkt http://makketrochfolkje.blogspot.nl/2012/06/vintage.html


    gr.Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo allemaal ik wou graag mijn kaartje linken maar het lukt niet ik heb me laten inspireren door de bruintinten als jullie hier op kijken kun je het kaartje zien.
    http://jackeliendesign.blogspot.de/2012/06/borduurkaartje.html
    Het lijkt me superleuk om in een designteam te komen ben dagelijks bezig met kaartjes maken.
    Hoop van jullie weer te horen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik weet niet hoe het komt maar ik kan mijn kaartje ook niet linken
    Dus bij deze
    http://creapleeg.blogspot.com

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben volger geworden en zou mijn kaart graag mee laten doen ,
    ik heb vintage gebruikt in de bruin kleuren ,neem maar eens een kijkje
    http://mijn-stekje.blogspot.nl/2012/07/vintage.html

    BeantwoordenVerwijderen